Pankkojen sisäleveyksiä on mittailtu, mutta runkokorkeudet tupataan peittelemään.

22.04.2024 9.00

Puutavarapankkojen sisäleveyksien vertailu on ollut monessakin yhteydessä esillä, mutta pankkorunkojejn ja apurunkojen korkeudet on yleisesti jätetty "strategisista" kaupallisista syistä täysin käsittelemättä.

Kuormatila on tuottavuutta - runkokorkeuksissakin on eroa, mutta niistä ei hiiskuta.

Mitä korkeampi pankkorunko, sitä pienempi on kuormatilan koko , ja mitä korkeampi on apurunko, sitä pienemmäksi jää kuormatilakoko.- Näillä molemmilla korkeuseroilla on pahimmillaan merkittävän suuri vaikutus yhdistelmän tuottavuuteen, sekä liikennekäyttäytymiseen.XXhj.

--------------------------------------------------------------

Palaamme jäljempänä pankkorunkojen, ja apurunkojen erojen kokoluokkiin, ja niitten vaikutuksiin yhdistelmän tuottavuuteen, ja stabiliteettiin.

--------------------------------------------------------------

10.05.2024Ammattilehden Hyviä uutisia! tarjoaa kuljetus-, maarakennus- ja metsäalan tuoreet kuulumiset
01.05.2024 0.07LUE TÄSTÄ! Järkälemäinen Kivirock lehti 1/2024 on ilmestynyt - lähes 250 sivua maarakennus, kaivos ja kuljetusalan asiaa
29.04.2024Koostesivu : "Terminator-tekniikkaa" 1-16.
28.04.2024Kuumasinkittyjen pankkojen toimitusajat nopeutuvat kesäkausina.
19.04.2024 9.00Metsäalalla investoidaan - nyt kannattaa markkinoida!
15.05.2024 15.00Meillä on ongelma - se on muovimateriaalista valmistettu kuormasiteen nostokoukku.
15.05.2024 13.00Mikä mahtaa olla raakapuuketjun muovimaalin ja teippien määrä Suomen aktiivitöissä olevassa konekannassa.
15.05.2024 11.00Korrooosion hallinta on puutavarakuormatilan yksi tärkeimmistä ominaisuuksista.
15.05.2024 9.00Kuumasinkitys ei ole kallista, mutta se on "pitkässä juoksussa" arvokasta ja tuottavaa..
15.05.2024 7.00Muovittomien pankkojen, ja apurunkovarusteitten kehitystyö alkoi meillä Suomessa.

Siirry arkistoon »