TimberRoad yhdistelmien "syöttöauto".

15.04.2024 9.00


TimberRoad yhdistelmäparin syöttöautolta vaaditaan kuljetustehoa ja hyviä maasto-ominaisuuksia. Yhdistelmien kuormatilakoko on saatava 125 kehyskuutioon.



Syöttöauto noutaa siirtoautoille raakapuut metsäteitten varsilta ja / tai metsäterminaaleista.Siirtoautot tuo tyhjät vaunut lastauspaikalle ja ottavat siitä syöttöauton tuomat lastatut vaunut sekä syöttöauton lastaamat autokuormat raakapuun kaukokuljetukseen.



Syöttöauton ajomatkat ovat kymmenissä kilometreissä, kun taas siirtoautojen ajosivut ovat sadoissa kilometreissä. Toimiakseen joustavasti ja kannattavasti on yhdistelmäparit varustettava älykkäillä kulunohjausjärjestelmillä, sekä riittävillä raakapuun saatavuuksilla sekä syöttöautoa täydentävillä lähikuljetuksien mahdollisuuksilla.

Lisäartikkeleita TimberRoad  projektista:

www.terminator.fi
Face / Heikki Jokela

02.05.2024Energiapäivä Karvialla lauantaina 4. toukokuuta - esittelyssä laajasti alan kalustoa
01.05.2024 0.07LUE TÄSTÄ! Järkälemäinen Kivirock lehti 1/2024 on ilmestynyt - lähes 250 sivua maarakennus, kaivos ja kuljetusalan asiaa
29.04.2024Koostesivu : "Terminator-tekniikkaa" 1-16.
28.04.2024Kuumasinkittyjen pankkojen toimitusajat nopeutuvat kesäkausina.
28.04.2024KATSO TÄSTÄ 26.4. LÄHETYS! Ammattilehden Hyviä uutisia! tarjoaa kuljetus-, maarakennus- ja metsäalan tuoreet kuulumiset
19.04.2024 9.00Metsäalalla investoidaan - nyt kannattaa markkinoida!
02.05.2024 18.00Evo 5 Evo 7 ja Evo 10 -tarjouspaketit alkuvuodelle 2024 4+6 = 6 ja 10 pankkoisiin yhdistelmiin
02.05.2024 17.00Mitä muuta hyvää TimberMaxx Evolution mallisto tuo irtotolppaisten pankkojen markkinoille , kuin kuumasinkityksen???
02.05.2024 15.00"Paluu tulevaisuuteen" - irtotolppaisten TimberMaxx pankkojen Evolutiomalli tulossa.
02.05.2024 13.00Teräspankkomallistojen uudistumista "sellukelpoisiksi" jarruttaakin nyt niitten rakenteitten materiaalien "hartialukko".

Siirry arkistoon »