Mistä johtuu VR-raakapuuvaunujen kymmenen tonnin kantavuusero???

14.04.2024 12.00

VR-raakapuuvaunumallit ovat molemmat neliakselisia, ja niitten akseliväleissä ei ole merkittäviä eroja, mutta kokonaispainoero on kuormattuna 10 tonnia ja kuormakokoerokin tuo 10 tonnia. - Mistä tuo ero on saatu aikaiseksi:

Raakapuuvaunut - Snpss, Snps Kaaviokuva

Taara t 24,5
Kuorma t 65,5



Raakapuuvaunut – Sp, Sps, Spa, Spar Kaaviokuva

Taara t 21,3 / 22,0 22,2 22,9 / 22,3
Kuorma t 58,5 / 58,0 57,5 57,0 / 57,5

Ratojen kesto ja vaunujen akselistot määrittävät
sallitun kokonaispainon - mistä tuo kymppitonnin
kuormakokojen ero aiheutuu???
02.05.2024Energiapäivä Karvialla lauantaina 4. toukokuuta - esittelyssä laajasti alan kalustoa
01.05.2024 0.07LUE TÄSTÄ! Järkälemäinen Kivirock lehti 1/2024 on ilmestynyt - lähes 250 sivua maarakennus, kaivos ja kuljetusalan asiaa
29.04.2024Koostesivu : "Terminator-tekniikkaa" 1-16.
28.04.2024Kuumasinkittyjen pankkojen toimitusajat nopeutuvat kesäkausina.
28.04.2024KATSO TÄSTÄ 26.4. LÄHETYS! Ammattilehden Hyviä uutisia! tarjoaa kuljetus-, maarakennus- ja metsäalan tuoreet kuulumiset
19.04.2024 9.00Metsäalalla investoidaan - nyt kannattaa markkinoida!
03.05.2024 3.00TimberMaxx/Terminator Evolution pankkomallistot - molemmissa kolme lujuusluokkaa ja kolme yhdistelmän varustelumallia.
03.05.2024 0.07Paketti-, kuorma-autojen ja linja-autojen rekisteröinnit kasvoivat huhtikuussa - henkilöautopuoli syöksykierteessä
02.05.2024 18.00Evo 5 Evo 7 ja Evo 10 -tarjouspaketit alkuvuodelle 2024 4+6 = 6 ja 10 pankkoisiin yhdistelmiin
02.05.2024 17.00Mitä muuta hyvää TimberMaxx Evolution mallisto tuo irtotolppaisten pankkojen markkinoille , kuin kuumasinkityksen???

Siirry arkistoon »