50-vuotias Tuulilasi: aina uutta autoista15.09.2013 13.00 Tuulilasi-lehden punaisena lankana alusta alkaen on ollut intohimoinen ja kriittinen asenne autoihin. Lehti perustettiin 1963 autojen tuonnin sääntelyn vapauduttua. Toimintaympäristön dramaattinen muutos toi autoalalle kovaa kuhinaa ja uutta liiketoimintaa. Muutamassa vuodessa Tuulilasi löysi linjansa ja lukijansa. Alkuaikojen sisältöä leimasi eräänlainen kansanvalistushenki, mikä oli ymmärrettävää, sillä autoilu ei ollut 1960-luvulla joka pojan hommaa. Tuulilasi on aina ollut vahvasti kiinni ajassa ja kehittynyt autoilijoiden tarpeiden mukaan. Suomen johtava monikanavainen automedia palvelee nyt reaaliaikaisesti kuluttajaa hänen valitsemassaan päätelaitteessa. Oleellista kuluttajalle on palvelun helppokäyttöisyys: Tuulilasi.fi on maksuton maailma, joka toimii kaikissa päätelaitteissa. Tämän päivän Tuulilasi on uutta asiaa autoista, missä vain ja milloin vain. ”Haluamme haastaa lukijamme mukaan koeajamaan autoja ja jakamaan ajokokemuksiaan”, toteaa Tuulilasin päätoimittaja Lauri Larmela. Suomen nopein ja kattavin autoalan uutispalvelu luo myös foorumin esimerkiksi autoverotuskeskustelulle. Tuulilasi tekee mittavaa yhteistyötä Euroopan johtavan automedian Auto Motor und Sportin kanssa. Yhteistyö antaa rajattomasti mahdollisuuksia: ”Uusien autojen koeajot ja testit tulevat entistäkin nopeammin ja kattavammin lukijoidemme käyttöön”, Larmela kertoo. Lisätiedot: Tuulilasin päätoimittaja Lauri Larmela, p. 050 414 4298, |